Reklamačný poriadok a jeho dôležitosť

Začiname sa čoraz častejsie stretávať s problematikou reklamácií. Tá nie je ľahostajná žiadnej poctivej firme, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom prípadne servisom tovaru. Kedže nás Európska únia postavila do pozície rukojemníkov v procese reklamácií informujeme Vás ako predísť vysokým pokutám zo strany Slovenskej obchodnej inšpekcie(SOI).

Nedostatky, ktoré zisťuje SOI:

-predajca dodal iný tovar, ako bol objednaný,
-tovar nie je na sklade,
-predajca uvádzal nesprávne ceny pri ponuke,
-predajca účtoval inú cenu, ako bola uvedená pri ponuke,
-predajca uvádzal ceny bez DPH,
-predajca neinformoval o sebe na webovej stránke – nezverejnenie identifikačných údajov,
-predajca nevrátil kúpnu cenu za vrátený tovar,
-predajca neinformoval o uplatnení reklamácií,
-po vykonanej platbe sa neuskutočnila dodávka tovaru

 Viac informácií na tuto temu sa dočitate na stránkach denníka pravda.sk

 

Späť do blogu Pridať komentár
Váš email v príspevkoch nezobrazujeme a je nepovinný


Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt