Rozšírenia systému

Chceme, aby Vaše reklamácie prebehli vždy bez problémov a preto Vám prinášame niekoľko tipov.

Poznáte a využívate všetky možnosti aplikácie reklamacie.sk? Nie? Skúste si pozrieť rozšírenia systému a prispôsobte si ho tak, aby ste ušetrili čas. Poľahky tak vybavíte aj komplikovanejšiu reklamáciu.

Ako riešite reklamácie? Vybavujte ich priamo na prevádzke, či využívate služby externých servisov? Pri odosielaní reklamácie do externých servisov, stačí aktivovať doplnok Externé servisy.  Budete mať vždy prehľad o tom, kde sa reklamovaný tovar práve nachádza a taktiež Vám tento doplnok poslúži ako databáza kontaktov na servisy.

Nestíha Váš technik riešiť všetky reklamácie?Aktivovaním doplnku Účty technikov môžete pridať viacerých technikov, ktorí môžu pracovať na reklamáciách.

Ak chcete mať dobrý prehľad o množstve vybavených, či nevybavených reklamácií, aktivujte si doplnok Grafické štatistiky. Systém Vám vytvorí prehľady napríklad aj o priemernej dobe vybavenia reklamácie, alebo ktorý technik (či externý servis) vybavil najviac reklamácií.

Predávate rôzne druhy sortimentu, ktorý si potrebujete kategorizovať? Bielu, čiernu techniku a prípadne aj bicykle? Doplnok Kategórie reklamácií Vám prehľadne pomôže roztriediť reklamácie. Budete presne vedieť, ktorý produkt je najčastejšie reklamovaný  a prípadne tak zapracovať opatrenia.

Ak sa Vaše podnikanie rozrástlo o novú prevádzku, pridajte si doplnok Prevádzky a bez problémov si pridajte novú a budete môcť sledovať, ktorá vybaví najviac reklamácií.

Potrebujete si zaznamenať viac informácií o reklamáciách? Aktivujte si doplnok Rozšírené informácie o reklamácii a následne môžete v detaile každej reklamácie pridať poznámku (produkt už bol reklamovaný a pod.).

Vyžadujú Vaši zákazníci aj pozáručný servis? Doplnokom Servisný list Vám môžete informovať zákazníka o presnom sumáre prác, materiálu, či dopravy k reklamácii. Tento rozpis si následne vygenerujte a odovzdáte zákazníkovi ako potvrdenie.




Späť do blogu Pridať komentár
Váš email v príspevkoch nezobrazujeme a je nepovinný


Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt